Thursday, July 14, 2011

Apabila syok sendiri ~ SS



Semenjak diusik keresahan, memaksa aku menemuimu. 
Alangkah pedih hati ini, bila kau putuskan perhubungan, 
tak mungkin akan ku membiarkan, hatiku menangis keranamu, 
kerana cinta tak kesampaian tapi berilah aku kesempatan, 
tidak ku tahu mengapa engkau menghukum ku sedemikian tanpa memberiku kesempatan mempertahankan diriku.
Luka hatimu mana tempatnya, bencimu tiba mengapa, kasihmu berkubur mana nisannya, tak kusangka begitu singkatnya cinta kita.
 Andainya keterlanjuranku maafkan daku kekasih.


p/s ~ copy paste dari inbox mesej.

Otak dah penat berfikir sejak bila aku jadi kekasihnya? Kalau jadi kekasihnya bila tarikh keramat 'couple'? Sebaik-baiknya jangan pedulikan mesej sikologi seperti itu. Menyesakkan pemikiran aje. Aishh aku tak suka macam nie.

<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>


10 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

geli plk bila kita tak knl org tu or mmg tak pnh jadi makwe dia nk msg jiwang bagai..hahaha

shera haifa said...

sugar2 ~ tau xpe..nape lah ada yg syok sndiri nie yaa

EZAN IDMA said...

sipakah grengn

ayie said...

perghh jejiwang sesangat..hehe

shera haifa said...

@ezan ~ hamba Allah S.W.T yg xblh didedahkan idnetitinya..

shera haifa said...

@ayie ~ jiwang sorang2

[̲̅̅a][̲̅̅L[̲̅̅y][̲̅̅a] said...

YO..Haha..aku terkejut bca..jiwang gle..kalh aku..haha..sape anto mnda2 g2 tu? pak cik ke? ish2..

shera haifa said...

@alya~ yaa pak cik tua tu laa. sapa lg.aku xpnh reply msj dye sbb smuanya sikologi..

Addin said...

wahaha ada juga orang yang perasan macam tu . ;p

[̲̅̅a][̲̅̅L[̲̅̅y][̲̅̅a] said...

haha..koho psiko dye 2..ekgi blik malyasia nak jmpa mu plak la 2..xsdr2 dye 2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails