Tuesday, August 23, 2011

Impian dan angan-angan akan tercapai

Assalamualaikum...

Bila tengok orang bergambar sambil lambung topi, pegang bunga besar gedabak yang terpacak teddy bear diatasnya, senyum-senyum sambil memberi pose yang cantik hati ini meronta-ronta nak buat macam tu juga.

Disamping rasa untuk mengembirakan ibu bapa, juga memberi mereka merasai pengalaman menghadiri hari Konvokesyen dan melihat anak sendiri naik ke pentas dan menerima scroll membuatkan aku tekad untuk melakukan yang terbaik.


Dan ternyata aku bakal meraikannya bersama keluarga nanti pabila surat ini tiba ditangan aku. Alhamdullilah. Aku sudah berjaya mencapai impian dan angan-angan aku yang ini. Apa angan-angan dan impian seterusnya?

p/s - Berangan-angan nak naik stage untuk yg kedua kalinya bagi menerima scroll..




17 comments:

Anak Teruna said...

Tahniah...:)

Lynn said...

tahniah..^_^

Kad raya digital untuk korang

mizz_aainaa said...

waaah2.. tahniah..

EnciK AxixOu said...

paling penting buat mak ayah bangga

cik aisha said...

tahniah....nti jd kenangan terindah..:)

shera haifa said...

@TO ALL ~ terima kasih..

shera haifa said...

@EN BULAT 12 CIRCLE ~ ya semestinya

nazirah said...

wah tahniah awak ;)

Dr. Ben said...

tahniah... sambung kat UTP pulak.

JIJI YU said...

mabruk2

sifu im said...

sejuta impian, mencapai harapan

shera haifa said...

@NAZIRAH ~ terima kasih..>:)

shera haifa said...

@DR.BEN ~ Ermm dah ragister kt UTM la.. tngok la PhD nti,,hehe

shera haifa said...

@JIJI ~ tq..:)

shera haifa said...

@SIFU ~ :)

tiefazatie said...

wah..tahniah2!

shera haifa said...

@TIEFAZATIE ~ terima kasih sis..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails