Saturday, August 20, 2011

Mangsa pisau cukur

Tak ku sangka tak ku duga, ingatkan lelaki sahaja yang jadi mangsa pisau cukur. Rupanya perempuan pun tak terlepas. Daripada kejadian ini dapat lah juga tahu bahawasanya pisau cukur nie tajam, macam pisau guna kat dapur aje. Tak mustahillah lelaki-lelaki boleh kehabisan harta benda gara-gara pisau cukur manakala yang perempuan pula boleh cedera sampaikan berbalut.


Musim-musim nak raya nie kebanyakkan orang menjadi mangsa mercun, putus jari, hilang tangan, hancur muka tapi aku sebaliknya. Hanya kerana sebatang pisau cukur, kuku aku terhiris. Berdenyut-denyut. 

p/s - berhati-hati laa dalam melakukan apa kerja sekalipun


12 comments:

Chempaka Sari said...

cukur apa tu kak... hehe

shera haifa said...

@CHEMPAKA ~ cukur misai.. aishh perempuan tp ada misai..
haha

BuLat i2 CirCLE said...

cukur bulu lengan k smpai jari t'hiris 2 .

shiema sufian said...

errr. scaryyy.

AkU said...

kalu guna parang lgi best...

ciEk NiENa said...

oh, menakutkan. mesti sakit kan. yela, makin nipis piasu, makin pedih rasanya.. huhu

shera haifa said...

@BULAT I2 CIRCLE ~ idaklaa..cukur misai..
=)

shera haifa said...

@SHIEMA ~ skit tau.. smpai ke hari nie pun terasa lg

shera haifa said...

@AKU ~ uishh.. xbest dah.. apa yg bestnye.. ce cite

shera haifa said...

@CIEK NIENA ~ sakit tau kene sikit pun.. kalau tekan tmpt tu mmg terasa ahh

AkU said...

nimat tgk darah kuar...

shera haifa said...

@AKU ~ bukan best tu nikmat..haha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails