Monday, August 8, 2011

Pakai tudung tapi berseluar pendek!!

MasyaAllah. Apa nak jadi laa dengan anak-anak muda sekarang. Tambahan sekarang nie bulan Ramadhan bulan yang mulia, bulan yang digalakkan kita berbuat baik tapi... apa dah jadi!!

Padan muka kau kene tegur ngan bapak sendiri. Pakai tudung tu dah nampak cantik dah, tapi AstarfiAllah seluar pendek kau, atas lutut.


Tau laa kau nak pergi kampung nenek kau yang seberang jalan aje. Tapi sebaik-baiknya pakai laa pakaian yang sesuai. On da way pergi umah nenek kau tu, macam-macam orang kau akan jumpa. Lelaki tua, lelaki gatai, lelaki mata keranjang. Masa kau nak lintas jalan tu, kalau kebetulan dengan lelaki gatai yang lalu, sah sah pon pon!!

Jadi kau pandai-pandai sendiri laa jaga aurat kau. Macam yang aku kata, tambahan nie bulan Ramadhan. Bulan Mulia. Bulan digalakkan melakukan yang baik-baik belake. Fikirkanlah!!

p/s - jangan kutuk gambar atas tu. 1st time aku lukis. Aku tak berbakat langsung kan??

<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<< naik Vios pula >>>>>>>>>>>>

6 comments:

kaizen said...

serupa xyah pose..

latest entry Adab-adab di Bazar Ramadhan & Bila Perempuan KENCING BERDIRI

Hans said...

sapo yg pakai seluar pendek tu?

ciQu said...

aigooo.
pakai tudung tp bsluar pendek..xpaham aku..

shera haifa said...

@Kaizen ~ kan2x,, xpayah pakai tudung aje

shera haifa said...

@hans ~ kalau aku cakap aku yg pakai seluar pendek tu..kau caye x?
=)

shera haifa said...

@ciku ~ buat2 faham laa..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails