Saturday, August 20, 2011

Rezeki bulan Ramadhan

http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg

Setelah lama Buffered Earning bertukar menjadi Meter Earning, kini dibulan Ramadhan, bulan yang mulia ini Buffered Earning kembali. Alhamdullilah ini merupakan Buffered Earning yang ke 7 dan ke 8 untuk tahun ini dan ini merupakan tahun pertama mendapat Buffered Earning setelah setahun setengah bersama dengan Nuffnang. 


Pendapatan yang terkumpul sehingga hari ini pun dah semakin menghampiri nilai Cashout yang dibenarkan. Tapi aku tak bercadang nak cashout awal-awal. Pastinya aku akan simpan sampai aku boleh beli apa yang aku idamkan. Kalau cashout awal-awal, duit yang diperlukan untuk beli barang yang aku inginkan tak cukup lagi, harus duit itu habis dahulu. Nak simpan pula owhh makan tahun lagi laa nampaknya.

p/s ~ leh simpan sekali dengan duit raya yang bakal dapat. Moga nak beli barang tu tercapai..


4 comments:

BuLat i2 CirCLE said...

kmpul smpai leh beli umah . Ngeee

shera haifa said...

@BULAT I2 CIRCLE ~ ololo.. beli rumah tu pnjm duit ngn bank je.. cepat skit.. kalau nak harap duit nuff.. ermm dah kerepot kot

sizuka[Izzati] said...

Alhamdulillah, murah rezeki shera.hehe~

shera haifa said...

@SIZUKA ~ alhamdullilah.. adalah cikit2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails