Wednesday, February 15, 2012

Hancur musnah

Assalamualaikum..


Bukan main lagi verangan nak daki Broga Hill, lepas tu nak amik gambar banyak-banyak, lepas tu nak letak dalam blog (selama nie tengok gambar orang je). Tapi.. angan-angan itu kini terbang entah kemana-mana. Hilang dibawa angin yang datang ketika pengucapan yang aku tak dapat pergi KL hujung minggu nie. Mungkin angin tu dah sampai Broga Hill. #Sedey

Even duit kurang pun masih ada hati lagi nak g KL sebab nak attend Malaysia Technology Expo (MTE)  kat PWTC pada 16-18 Feb 2012 nie, lepas tu nak berjimba-jimba. Itulah kita hanya merancang, Allah SWT juga merancang, tapi perancangan-Nya adalah sebaik-baik perancangan. 

Disebabkan tak jadi pergi KL, jadi duit yang ada, yang memang disimpan dan berjimat sebab takut nanti nak spent waktu berjimba akan aku gunakan. Yalah sebab semangat nak g KL, sampaikan nak beli itu ini semua hold dulu. Sekarang idaknye, bila dah tahu tak jadi pergi aku nak guna duit tu buat beli apa yang aku nak beli. Tapi takde la beli benda yang tak bermanfaat pula. Aku ingat nak beli catridge baru sebabnya yang sedia ada dah tersumbat gamaknya. Dah beberapa kali aku tiup tapi yang keluarnya time tiup je, lepas tu tak keluar dah. Takkan nak tiup dan terus tiup je, sakit laa pipi aku. 

Malas laa nak cerita sal vacation ngan Lab Rat's nie. Yang ke KL nie dah tak jadi. Yang next punya, pe cer tak tahu laa.. 

p/s ~ nak buat vacation ngn rumate laa plak..

6 comments:

Jahirah said...

teringin jugak nak daki bukit broga tu....bila tataw la blh laksanakan keinginan tu..

Hafizin Jamil said...

dok kat bilik je...makan megi sambil tengok movi,,haha

Zehan Ilyana said...

broga hill?
kat mana tu?
seriously baru 1st time dengar..
oh,maigoddd..
ignorance nya saya ni..-_-'

cinta siswi said...

untungla blh g vacation.. siswi vacation dlm bilik je..hehe

suziesanji said...

dah lama terfikir nak pi broga.. tapi angan-angan je la kot. huu~~ xde geng nk p..

Shila said...

bole plan next time pulak..! :D


teringin gak laa nk naik broga..tp ntah bila..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails