Friday, June 8, 2012

Lauk malam ini

Assalamualaikum..

Kan aku dah cakap akan ada entry2 seterusnya.. Tengah mood rajin nie. hehe.. Sekarang nie ngah rasa kenyang! *rasa kenyang pun nak bagitahu ke? #sukahatiaku. Alhamdullilah. Dengan sup sayur dan telur dadar sungguh menyelerakan.. 


Nasib baik aku rasa cam ada sesuatu yang tak cukup, rupanya memang xcukup 1 bahan pun. Bila dah letak sayur tu, baru ingat kiub pati ayam tak masukkan lagi. Adehhh.. Barang penting tak masukkan pe lagi takde rasa laa. Nie angkara kepala aku ngah pusing sebab tido tak cukup..

p/s ~ Huhh ada BE baru!! Suka!!!

3 comments:

Onitsuka_hana said...

sedap.. hana slalu makan nasi putih+sup kosong+telur dadar.

✿ Cik Nisa ✿ said...

perghhhhhh sedap tu . bnyak tu . nak sikit . ehehe

ctk said...

makan cmni mmg menyelerakannn!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails