Thursday, June 21, 2012

Berpesta buah

Assalamualaikum..

Musim buah kembali!!! Yihaaa.. Nak makan buah banyak2. Tak puas lagi melantak hari tu. Nak lagi banyak. Kalau ada geng lawan makan memang syokkk gilerrr.. Moh laa sapa nak jadi geng lawan makan ini raja segala buah DURIANNNNNN!!!


Lepas trip 24 jam kami ada wat trip lagi. Ngehh2x,, banyak giler trip. Maklumlaa dah lama x bertrip nie lepas pada trip ke Singapore. Memang lepas segala stress2 yang bermaharaja lela kat dalam diri nie bila pergi banyak trip. Trip yang lepas trip 24 jam nie ialah trip _______ nantikan entry seterusnye. Haha buat style macam cerita sikit, bila dah klimaks tu smbung episod lain. Ulalala.

p/s ~ Jangan pilih jalan hitam, pilihla jalan yang sentiasa cerah, bercahaya.

5 comments:

deno said...

wah syoknyaaaa!!! deno ni nak mkn durian tak dpt2.... T_T

Myra Jay said...

Bestnyer makan durian... Nak jugakkkk ;)

Elysa Sofia said...

bestnya pergi trip,jalan2... :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

owh, sedapnyer kenduri doyyan!!
heaven seh!

aReLaN said...

jelesnya tengok orang makan durian.nak jugak.tahun ni tak rasa pon lagi.waaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails