Thursday, June 21, 2012

Picnic di Desaru

Assalamualaikum..

Let's picnic not panic. Wuhuu dah lama tak main pantai nie. Even bila balik rumah, pantai adalah tempat wajib akan pergi, tapi tak pernah nak main air laut. Hanya mampu tengok dari tebing je. Kenapa? Entah laa no reason for that.

Trip selepas trip 24 jam itu telah diberi nama trip ke pantai dengan objektif untuk makan raja buah disamping ada juga spageti air tangan bakal perantin bulan 11 nanti. Bagus2 sebelum kasi suami makan, biar lab rat's yang rasa dulu. Tak sedap leh cakap depan2. Wakaka. Tapi best wei yang ko masak tu cuma.. Opss ada cuma ya. Cuma xde daging nak gigit. Seelok2nye guna laa daging burger xpyh laa guna daging yang dah kisar tu. Tapi nasib baik ada cendawan leh laa ku gigit juga.


Malam sebelum hari kejadian tu, hujan turun dengan lebatnye. So aku dah rasa frust time tu, sebab takut xleh main laut. Last main laut tiga tahun lepas dengan budak kos. Dalam hati masih lagi bagi harapan yang esoknye pasti hujan nie dah berhenti. Tapi.... sehingga ke time bertolak pun masih lagi hujan. Dan kerana hujan aku lewat bangun. Waaaa nagis nasib baik orang tak tinggal.

Kami picnic kat Desaru. Kenapa Desaru? Sebab ada 2 orang lab rat's orang JOHOR xpernah sampai Desaru. Motifff sangat. Sampai Desaru tu hujan masih lagi rintik2. Tu yang budak 2 orang dalam gambar atas letak surat khabar atas kepala. Hujan ke xhujan ke orang tetap ramai k. Masa kiteorang sampai tu dh ada yang kat dalam air. Woo semangat. Pe2 pun kiteorang sampai kiteroang makan dulu. Isi tenaga sebab nak jadi buaya nie. Katanya.


p/s ~ nak durian lagi!!!!

2 comments:

Hafizin Jamil said...

raja buah..?haha..masam.

Anonymous said...

Piknik ! syoknya. lama tak pergi piknik. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails