Monday, June 11, 2012

Sampai sudah

Assalamualaikum..

Sehinggaa saat entry nie d publish semestinya aku dah pun selamat sampai. *Entry nie auto publish. 


Aku dah pun selamat sampai kampung asal aku. Syoknya!! Dah lebih sebulan tak balik. Rindu udara kampung, rindu family, rndu nak shoping2 kat kampung. Haha. Padehal bukan de tempat2  yang menarik pun kat Kelate nie.

Dan percutian kali nie akan berlangsung selama seminggu. Bercuti pun kene buat kerja gak. Report 1st assesment nak kene baiki. Tapi xpelah boleh buat kerja dalam suasana yang gembira, xde stresssss.

p/s ~ nak sambut bufday papa dan mama..

1 comment:

Onitsuka_hana said...

ber'auto' publish plak.hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails