Tuesday, June 12, 2012

Purse beriben

Assalamualaikum.. 

Masih lagi cerita dari trip 24 jam. Hoihh banyak benar ceritanya yaa padehal pergi sehari je. Hehe. Saje nak buat2 cite nak suruh ada entry baru hari nie. *boleh?


Kan aku ada cerita yang kiteorang ada mengusha purse. Padehal hanya salah seorang drpd kami je yang nak beli purse. Skali kesemua sangkut beli purse. Udah takde barang kenangan lain yang nak dibawa balik JB, belikan aje purse tu. Kedai purse yang cantik2 tu ada kat depan kedai Barbie kat Midvalley level panggung wayang. Serius memang cntik2 wei purse kat situ. Sapa yang dop dekat KL p midvalley tu g laa usha purse kat citu. Dengan harga yang murah membuatkan aku n de geng rambang mata nak pilih..

Akhirnya lepas buat decision inilah purse yang jadi pilihan aku. Aku sebenarnya berkenan jenis purse yang panjang2 tapi untuk kali nie aku beli yang cenonet pendek cam gnie. Cari stail baru katanya. Harga purse nie rm26. Sebelum tengok harga aku bajet purse nie dalam rm30-35 skali bawah rm30 tu yang aku beli tu. Lagipun bukan niat membazir, nanti leh giler2 ngan purse panjang sedia ada tu. 

cantik x?

Siap ada riben lagi. Ladies g2.. Mulanya aku nak beli yang warna pink tapi yang design cam gnie ada yang warna purple ngan putih je. Nak amik putih kan nanti cepat kotor, so nak tak nak amik juga laa warna purple nie. Sekurang2nye xde la barang2 aku smua warna pink cam yang beg pink nie.

p/s ~ tapi kalau ada wrna merah aku pasti rembat yang merah dulu..

3 comments:

Unknown said...

comel purse tu :D nanti nak pergi mid nak try singgah tmpt purse tu. boleh window shopping. hee~

fiqas said...

comel...

apa salahnya beli lagi, boleh wat koleksi kan..

[z@ck] said...

cuteness! aku pun suka purse panjang ni..senang sikit nak sumbat duit kertas.syiling pun senang capai

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails