Saturday, March 30, 2013

FB timeline dah berubah

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Dushhhh.. Dushhh.. Hayakk timeline FB dah berubah. Korang punya dah berubah ke? Aku memang tau akan ada perubahan timeline nie tapi xjangka yang aku punya awal. Mula2 yang berubahnya dye punya box search jr. Dari warna putih ke warna sekarang. Tu aku tengok 2 hari lepas. Pastu hari nie plak, amik ko sekali semua dah berubah. Kalau kat home dye still lagi sama cuma kita punya home page je berubah.

Jujur tulus dari hati aku xsuka yang baru nie. Sebab terpampang siap2 mengenai kita, kawan2 kita without klik pun. Just scroll sampai bawah sampaikan apa yang kita like pun dah ada kat situ. 


Kawan aku ada cakap perubahan dye kat FB sebelum nie bila kita chat dye kuar cam yang awan2 tu. Yang tepon canggih zaman sekrang punya mesej kuar kalau kita mesej dengan someone. Ha cam tu lah. Ala kelakarnya..

p/s ~ Dah lama xberupdate, alih2 update sal FB. Kahkahkah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails