Saturday, March 9, 2013

Mudahkan Jangan Susahkan

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Hingga saat nie BB1M aku dah pun berjaya aku habiskan. Akhirnya. Tapi nilai rm250 tu tak memadai bagi aku pun. I need more. Huhu.. Banyak lagi buku2 yang aku nak tapi tak dapat beli. 


Dua biji buku dan satu pensil picit untuk mencukupkan baucer RM50. Yang nie aku beli dekat Popular. Buku lawak kampus tu bukan untuk aku, tapi adik lelaki aku yang tergedixx nak buku tu. Harganya tersangatlah mahal RM29.90. Tak de diskaun plak tu biarpun aku ada kat Popular. Buku "mudahkan jangan susahkan" tersangat lah best. Banyak kisah2 yang boleh dijadikan rujukan. So lepas nie aku memang tak akan susahkan dalam menyiapkan tesis aku. Tak nak stress dah. Nak siapkan reaction cepat-cepat. Lepas dah hantar aku nak balik rumah, tolong mama dan papa plak. Kesian mereka semenjak kakak aku berhijrah ke Kuala Lumpur nie banyak kerja@tugas sedikit tergendala.


p/s  ~ aku berjanji pada diri akan habiskan Master semester ini juga.

3 comments:

aRe_Nim said...

all the best awak...

ArELeEz said...

good luck for ur master! ;)

ShuhaidaSaad said...

masa syieda dulu xda baucer buku.. sedihnya.. nak ulang blajar la mcm ni.. hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails