Tuesday, March 5, 2013

Baucer Buku 1Malaysia 2013

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Alhamdullilah.. Masih lagi berkesempatan untuk merasa Baucer Buku 1Malaysia (BB1M) nie. Dan seperti tahun lepas, aku akan kongsi baucer buku nie dengan seisi keluarga. Maklumlah aku pun bukan ada nak kene beli buku apa2 dah. Kalau beli pun x mencukupi RM250 yang kerajaan bagi nie. #tamak


Baucer buku yang tahun lepas punya aku guna tuk beli buku "Writing your Thesis" dan "Al-Quran". Ada lagi buku yang aku beli, tapi lupa nak update plak. Hehe. Tuk baucer baru nie aku dah belanjakan RM100 dah. Beli Al-Quran tuk mama juga. Al-Quran yang aku beli nie special ckit. Nanti aku buat entry lain ya.

p/s ~ Gunakan baucer buku dengan sebaik-baiknye.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails