Monday, March 11, 2013

Sandakan : Misi Berjaya

Bismilahirahmanirahim dan Assalamualaikum.

Mission in Sandakan succesful. Walaupun seharian sahaja masa yang diperuntukkan di Sandakan tapi banyak tempat juga yang sempat kami singgah. Waduh2. Tidak ku sangka kami bergerak sungguh pantas. #pujisendiri

Seperti yang telah diceritakan pada entry-entry sebelum nie, di Sandakan tu banyak tempat yang boleh dilawati. Seharian yang diperuntukkan pada hakikatnya tak sempat pun nak singgah kesemua tempat yang ada. Tapi memadai lah, setakat nak jalan-jalan dan tengok-tengok tu. 

Nie lah antara tempat yang sempat kami lawati masa kat Sandakan,

Rainforest Discovery Centre Sepilok

p/s ~ Alhamdulilah. Nasib kami baik, sewaktu pergi kesana peeperangan antara musuh sulu dengan polis/tentera belum lagi berlaku. 

2 comments:

Falsya said...

bestnye lahai dpt jalan2..;)

shera haifa said...

@falsya - sangat best kak.. ilang stresss.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails