Wednesday, April 28, 2010

''EpISOd 2 + 3"

ePIsod 2

Masa tiba, 7.42 a.m..Wah bangga siot sampai pkul 7.42. Lambat lagi nak kul 8. Erm brtafakur sambil berfikir sejenak. Dapatkah aku kekalkan prestasi ini bila aku dah kerja? Adakah ini sekadar hangat-hangat tahi ayam? Persoalannya jawab sendiri lah wei.. Bersambung dengan tolong Kak Lin bungkus adioh untuk Program 'kembara Oxi Berbasikal' yg akan di adakan di Sek. Men. Sains Tengku Muhamad Faris Petra pada 8 Mei 2010. Sapo dok kelate jom pakat g sama-sama. Sapa nak jumpa aku buleh blana..hehe tapi kene g tempat tu dulu lah..Masa kelik, 5.02p.m..

ePIsod 3

Masa tiba, 7.42 a.m.. Wah aku dapat kekalkan prestasi aku lagi dlm episod 3 nie..agagag bangga siot. Pkul 8.15 a.m.. bertolak ke Sek. Men. Keb. Chabang 4 untuk pameran sempena ''Hari Kerjaya & Pendidikan'' bersama-sama dengan Kak Dah, Kak Moh, Abg Mat n Amir. Mira n Lias kene tinggal sebab esok diorang akan ke MRSM Jeli juga tuk pameran. Then masa ada cikgu datang suruh p trima cenderaHATI Kak Dah suruh aku p sebagai wakil tuk JASNK tuk menerima cenderaHATI sebab dye kata aku 'COMEL' .. Aku pun p lah tergedek-gedek cam itik.. ish mana ada cam itik cam burung merak lah.. Aku comelkan..agaga. Masa nama JASNK d sebut hatiku berdebar-debar nak p naik pentas,then masa odw nk p naik pentas tu aku terdengar suara sumbang berkata ''Wehh muda lagi lah''. Aku tersentak seketika nasib baik aku tak buat gaya cam model lepas tu, lau tak boleh mengigau budak-budak, cikgu-cikgu lelaki kat sekolah tu..hehe. Pukul 12 lebih dah mula kemas barang sebab semua agensi dah mula kemas. Takkan lah nak buat rajin plak dok tersengguk dekat situ plak. Tapi nasib malang tunggu dekat 2jam Abg Mat barulah dye sampai. Kul 2.30 sampai opiss.. Woooww aku dah ada opiss..Lepas tu mulalah sesi lepak-lepak bersama mira plop.. Enjoy..Masa balik 5.03 p.m.. Lambat dari semalam.. iSyhhh terlebih rajin plak ai nie

* Kak Dah, Kak Moh n Amir tinggalkan aku sorang2 kat bO0th layan orang.
* Barang yang dibawak 'laku'..
* takde pic tuk d sertakan coz trtinggal enset


4 comments:

SheY PuLL said...

macam bst jew..keje LI..jadik ceikgu ekw?

sHaFAa said...

bukan cikgu lah..
relex2 je kejenye..
LI kt alam skitar

LUKISAN PENA said...

konpius dgn teka teki kerja nih...

sHaFAa said...

jngn kompius..mngu prtama baru.keje xsberapa lg..lam2 bnyk lah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails