Saturday, April 24, 2010

''lUahan peRAsaAn''

Korang jangan nak salah sangka plak ngan tajuk entry tu. Aku bukan nak luahkan perasaan kat mana-mana blogger yang aku minat ke aku terpikat ke. Buat masa nie takde lagi tau. Lau ada nanti aku tak kan lupa nak wawarkan kat blog kesayangan aku nie.. Aku juga akan jemput korang semua tuk raikan selama 7 malam berturut-turut. Jangan dop risau yaaa. Yang pasti aku nak korang bagi lah aku sokongan, dorongan n tunjuk ajar tuk aku.. Okehh enuff merapu aku nak continue ngan tajuk entry aku yang sebenar plak.

Aku tak faham apa masalah kow sebenarnye. Aku tanya kow tak jawab. Tapi bila ngan lelaki bukan main lagi kow yaa.. Cepat macam lipas kudung. Lipas tak kudung pun tak macam kow tau tak. Aku dah lama sebenarnye geram ngan perangai kow. Dah lama sangat-sangat, sangat-sangat dah lama. Aku tak bagitau kow je.

1st time bila kow kata nak jawab test tapi kow tak jawab pun. Aku bukan saja-saja nak suruh kow buat keje tu, tapi dah memang tanggungjawab kow. Bila tak de orang nak ajak kow buat keje kow nak buat keje. Tapi kow bukan nak buat keje sangat pun kow nak sijil je kan? Kow tak payah nak berdolak dalih ngan aku, aku tau semua tu.

2nd time bila kow tipu aku. Sanggup kow tipu aku. Tak sangka kow buat aku cam tu. Aku bukan main lagi nak sangat tau alih-alih kow tipu aku. Apa kow bangga lah dapat tipu aku, dapat perbodohkan aku? Aku pantang benar orang tipu-tipu nie. Kow tak rasa bersalah ke hah bila tipu orang? Kalau kow nak tau aku rasa bersalah bukan main lagi tau, bukan setakat bersalah kat dunia akhirat pun aku terasa tau. Sebab tu bila aku tipu tak lama aku akan bagitau duduk berdiri perkara sebenar.

So dah cukup 3 kali tau aku geram yang mengila dengan kow, lepas nie aku malas nak peduli sal kow lagi. Lantak kow lah. Lagipun aku tak pernah menyesal n tak kan pernah menyesal bila aku buat kow cam nie. Kow yang pilih jalan nie. Enuff dulu sal kow aku malas nak layan perasaan aku terhadap kow pagi-pagi nie.. Chaww bedah, timah, abu, ali..

*aku terlebih emo sebab kow tak layan pertanyaan aku tapi kow layan pertanyaan lelaki tu..

12 comments:

darkbatman said...

hehe.. emo nya dia..jgn mara2 xelok utk kesihatan yer.. cheer up shafaa..

sHaFAa said...

okeh2x..
dh cool dh lps tido..
xmou ingt2 lg..

hans said...

hahaha
emo plak ekau nih

sHaFAa said...

kdg2 emo gak..

hans said...

biasalah
kehidupan memang macam tu

KEMBARA KERTAS KOSONG said...

dah2...kami sentiasa
menyokong shafaa okeh...
be strong...
^_^

sHaFAa said...

hans ~ yaa memang cm tu.. lau tak xde lah kenikmataan hidup nie kan..

kembara kertas ~ okess..thx =)

AkU said...

jam g blasah..~

sHaFAa said...

jam ke jom?

AkU said...

eyh..jom..*malu...*

sHaFAa said...

okeh2x..
jom..ada geng nie bst plak nk tibaik orng..
hehe

sHaFAa said...

tibai*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails