Friday, April 30, 2010

'' hARi PekERjA''

Hari nie, esok n lusa cuti.. Wah 3 ari dapat cuti.. thumb up.. Peace

☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐...
☆│▒│▒|▒│▒│
.┌┴─┴─┐-┘─┘
.│▒┌──┘▒▒▒│
.└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
...└┐▒▒▒▒┌┘

Esok sempena HaRI PekERja (1 Mei) ari sbtu so negeri cm Kelantan, Kedah n Terengganu cuti akan ganti pada hari Ahad. Tapi yg tak bestnye 8 Mei ari sabtu akan datang kene keje. Macam ganti balik je yg ari Ahad cuti tu.. huHUhu ==(

Tahun nIe merupakan kali pertama aku smbut hari pekerja. Hehehe berlagak nak mati aku kan biar pun aku hanya praktikal bukan keje betul-betul pun. Nak buat cam mana lumrah alam sekitar (mentang2 wak LI kt jbtan alam sekitar)..

Apa-apa pun aku nak wish dulu pada yang dah kerja tu ''SElAMAt hAri pEkERja''.. Enjoy da weekends n oliday.. Pada sapa yang amik kesempatan nak balik kampung berhati-hati d jalan raya ingatlah orang yg tersayang..

Sekian sahaja ucapan dari aku sempena ''Hari Pekerja''..ngeh3x..

2 comments:

aRe_Nim said...

selamat hari pekerja shero..

sHaFAa said...

haha thx benim..selamat jgk yaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails