Saturday, August 13, 2011

Biarpun aku tiada teman lelaki tapi aku ada Dia..

Aku tak pernah merasakan diri ini kesunyian biarpun aku tak punya teman lelaki yang pada orang lain pasti akan merasakan dirinya kesunyian pabila tiada teman lelaki. Baginya teman lelaki boleh menemani dirinya berbual-bual dan bermesej-mesej.

Aku tak pernah merasakan diri ini keseorangan biarpun aku tak punya teman lelaki yang pada orang lain pasti akan merasakan dirinya keseorangan pabila tiada teman lelaki. Baginya teman lelaki boleh menemani dirinya dan menjadikan dia tidak keseorangan. Yang bakal menjadikan dirinya bertiga bukannya berdua.

Aku tak pernah merasakan diri ini ketakutan biarpun aku tak punya teman lelaki yang pada orang lain pasti akan merasakan dirinya ketakutan pabila tiada teman lelaki. Baginya teman lelaki boleh menjaganya dikala dirinya dalam ketakutan.


Biarpun aku tak ada teman lelaki tapi aku ada yang bernama Allah S.W.T yang boleh menghilangkan rasa kesunyian aku dengan berchating dengan-Nya menerusi solat yang aku bisa lakukan. 

Biarpun aku tak ada teman lelaki tapi aku ada yang bernama Allah S.W.T yang boleh menghilangkan rasa keseorangan aku dengan berkata Allah S.W.T itu sentiasa bersama dengan hamba-Nya.

Biarpun aku tak ada teman lelaki tapi aku ada yang bernama Allah S.W.T yang boleh menghilangkan rasa ketakutan aku dengan merasakan Allah S.W.T pasti akan menjaga aku dengan baik sekali.




Juga biarpun Allah S.W.T tiada apa yang kita semua ada pada zaman sekarang, aku tetap memilih-Nya.

~ Dari FB teman yang menarik diri ini untuk berkongsi dengan semua ~


<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<< naik Vios pula >>>>>>>>>>>>

8 comments:

Unknown said...

wau~ :) so beautiful~

~RizaL~ said...

entry yg sgt indah.. =)
ALLAH segala2 nya.. =)

jom ngok, Header baru lagi.. Hehehe

qasehraihan said...

best ayat ni..

Unknown said...

i like.. :)

Unknown said...

qarr ~ apa bula kata2 kaum lelaki yaa..
=)

Unknown said...

@rizal ~ ya.. Allah adalah segala-galanya
=)

Unknown said...

@QASEH ~ TQ..

Unknown said...

@HEIDI ~ awk suka..sy lg suka..
=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails