Wednesday, February 1, 2012

Baucer Buku 1Malaysia # 2

Assalamualaikum..

Bertapa gembiranya aku bila dapat tahu yang akan dapat baucer Buku 1Malaysia leh rujuk entry #gembira. Memang aku nie beruntung dan bertuah laa. Udah rezekikan jangan nak tolak. Bukan macam sesetengah orang sbb terlalu kemaruk dengan wang kertas, sangup buat apa sahaja dengan baucer yang diberi percuma tu. 

Malas nak cakap pasal orang sebab nanti takut dikira mengata or mengumpat (bukan nak tunjuk baik), baik aku cerita kisah aku, iaitu apa yang aku dapat untuk RM 50 tu. 

Untuk RM 50 yang pertama aku beli buku yang kat bawah nie. Dua batang pen tu pula bukan nak guna sangat, tapi hanya pelengkap nilai RM 50 je. Tu pun kene tambah 20$ lagi, tapi aku tak kisah. 




Sebab aku beli buku tu ialah untuk mendapat format dan cara penulisan yang baik untuk paper aku disuatu hari nanti. Bukan wajib tapi sebagai rujukan je. Maklumlah hidup nie kita kene ada tunjuk ajar atau panduan tak kisahlah secara bertulis atau lisan. Asalkan jangan kita buat sesuatu tu syok sendiri sudeh..

p/s ~ Jangan mensia-siakan sesuatu yang kita dapat. #Hargainya..



4 comments:

Woofer Storm said...

hargai apa yang kamu miliki..


#sy hargai kamu wahai sahabat^^

sea_lavender said...

belajar bersyukur.. Alhamdulillah nikmat Allah berikan..haaa.. nak cari gak la buku tu nti leh gne akan datang ble sambung belajar tinggi hehe =D

aReLaN said...

bestnya la dapat baucer.kenapa la kitorang yand dah keje ni takde

hidayah said...

gud2. manfaatkan kemudahan voucher ini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails