Friday, June 8, 2012

Alhamdullilah lulus

Assalamualaikum.

Setelah lebih kurang seminggu tanpa blogwalking n tanpa update kini aku kembali lagi dengan entry terbaru. Juga lepas nie akan ada banyak lagi entry. Jika aku rajin laa. Nantikan!! 

Sejak dua menjak kebelakangan nie aku memang sibuk. Sibuk nak mampus. Bermula dengan 3 minggu yang lepas bila nak kene hantar proposal untuk 1st assesment. Lepas tu rest seminggu sebelum menghadapi saa-saat pembentangan. Memang cuak giler ahh.. Aku dah la jenis yang susah nak explain kat orang tambah-tambah lagi dalam BI. Kalau present dalam BM comfirm akan keluar perkataan Kelate aku. Maklumlah yang memang sejak kecil lagi dop Kelate. Tapikan kalau aku bentang dalam BM kan ada pulak panel x faham sebabnya seorang drpdanya tu bukan orang Malaysia.  Susah betul kalau x fluent BI nie..

Tapi hari nie hanya tinggal dalam 80% lagi kerja yang nak kene setel. Lepas nie kene tumpu pada lab work lah pula. Tapi alhamdullilah semuanya berjaya dengan lancar. Kawan aku yang sama kene present pun lulus juga. Dapatlah beliau buat PhD terus tanpa buat Master. Conrate sahabat aku tahu ko memang layak tuk terus buat PhD.. Nanti kita buat sendiri ya smua-semua tugas. Jangan bergantung harap dengan orang lain  lagi. Sudah cukup laa dengan apa yang dah berlaku. Banyak pengajarannya.. 

p/s ~ mood nak ke laut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails