Friday, July 20, 2012

Burger Bakar Restoran Bumbu Kampung

Bismillahirahmanirahm dan Assalamualaikum..

Sempena belum puasa lagi nie, aku nak publish dulu entry makanan nie. Yihaaa. Kan kalau aku publish time puasa kan, kalau tak korang yang singgah blog aku, aku sndiri plak yang terliur dan lapar. Maklumlaa sekarang musim hujan, asyik nak makan aje.

Sebelum nie aku giler nak sangat merasa cam mana burger bakar Kaw Kaw yang famous giler kat KL tu hinggakan beratur berejam-rejam. Sekarang dah xpayah nak ke KL makan burger bakar nie ha, kat JB pun dah macam cendawan tumbuh selepas hujan. Banyak dah ada sekarang nie.

Aku punya house special tu. BEST!

Kat JB nie dah ada kat Bandar Baru Uda, Kampung Melayu, Impian Emas, Bukit Indah dan banyak lagi la. Pe yang pasti korang kene cari laa tempatnye. Sekarang nie dah berselerak dah. Merata-rata ada kat JB. Tak susah nak cari pun. Ada GPS lagi laa sonang. Untuk tempat yang aku g makan burger bakar nie korang leh laa like FB diorang JB burger bakar.

Lepas nie nak g merasa burger bakar kat tempat lain plak. Nak makan nie kita kene compare banyak tempat, baru leh tahu mana yang best. Lepas tu leh sebar2 kat orang ramai.

2 comments:

Hana said...

hana pernah dengar cerita kesedapan buger bakar ni.huhu teringin nak makan

DilaMilin said...

Wooow..sedapnye! Kat Kelantan takde ni..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails