Wednesday, July 18, 2012

Review Karnival Kimia Johor 2012

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Seperti yang korang sedia maklum kalau bace entry aku sebelum nie, Karnival Kimia Johor 2012, sudah pun melabuhkan tirainye. Nie nak cite laa serba sedikit tentang karnival yang dah lepas. Karnival nie adalah kerjasama antara UTM dan Institut Kimia Malaysia. Banyak aktiviti yang diadakan dan ofkos semuanye bersangkut paut dengan kimia.

Model for de banner

Antara aktivitinye ialah syarahan kimia, pameran kimia, chemistry puzzles, crime scene investigation dan lain2 (leh tengok banner). Aku telah dipertanggungjawabkan untuk jaga bahagian pameran. Actually ada sepuluh pameran, salah satu daripadanye aku jaga. Nak tahu aku jaga bahagian mana? Tunggu. Nie ada sebahagian daripada pameran yang diadakan. 


Aku dimaklumkan karnival kimia nie xsehebat karnival yang dulu. Maklumlah karnival yang dulu dinamakan Karnival Kimia Malaysia, yang nie pula hanya Johor. So amount students yang datang tak sebanyak dulu la. Walaupun xramai cukup memenatkan aku yang jaga bahagian pameran sebab nak layankan budak2 yang datang tu. 

p/s ~ Best dapat kenalan baru sepanjang karnival nie.

3 comments:

Tie HT said...

seronok jugak kan xtvt karnival macam ni :)

aReLaN said...

orang luar pon leh datang ke???

nuyui a.k.a miss YUI said...

msti sgt meriah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails