Saturday, July 28, 2012

Riben Origami

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Dikala xboleh nak tido n keseorangan nie tiba2 ada pula yang bagi idea untuk mencuba sesuatu yang aku rasa menarik ini. Orangnye adalah pemilik blog saya suka menaip - Nisa Kay. Wehuiiii. Untuk orang yang sememangnya tiada bakat macam aku nie harus mencuba supaya bakat aku menjelma. Huihuihui

Gigih aku bila tengok yang Cik Nisa ada post kat fan page tuk blog dye sal riben origami nie aku terus cari kertas nak buat, but the instruction tu strt ngan no 9. Tapi nasib baik ada seorang peng'like' page Cik Nisa telah bersemangat dan telah mengoogle step dari awalnye hingga akhirnye. Terima kasih tuk beliau. Mesti beliau pun mencuba.. Hehe sebab beliau semangat mengoogle tu. =)


Maka dengan hasil dari tutorial youtube diatas, maka terhasil laa riben origami hasil tangan Shera Haifa. Clap clap clap untuk diri sendiri. 


Tapi kertas yang aku pakai xchantik, xwarna warni. Malah siap ada garisan2 dan tulisan lagi. Haishhh. Xpe nanti aku nak g cari kat kedai kertas yang chantik2. Tapi kat mana ehh ada jual? Ada sapa2 tahu?

p/s ~ Haishh bila keseorangan nie macam2 yang difikirkan.

4 comments:

SoLy SoLicious said...

waahh..chantik la !!! kreatif ~

EMYR ASHRAFF said...

wa.. canteknya! :)
ajar saya buat nih..
xreti! HAHA!

Admin said...

cute !
boley letak kat hadiah ;D

sugar2 kapas strawberry said...

wahhhhhhhhhhhhh..creatif la awk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails