Sunday, July 22, 2012

Paris Van Java : Bandung

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Kalau sebut je paris van java pasti orang dapat ngagak mesti Bandung. Takdenya bila sebut paris van java orang kata kota Paris salah satu tempat yang aku nak pergi tu. Tapi kalau xdapat g kota Paris pun dapat g paris van java je jadilah. Asal ada perkataan 'paris'. Leh feeling2 g paris betul. *kononye.

Semalam waktu kat lab, rezeki aku murah sangat. Ada orang bagi baju dari Paris Van Java : Bandung. Owhh syoknye. Feeling g paris ngan pakai baju nie lah nanti. *verangan tul aku nie.



Terima kasih senior sekolah menengah yang bagi baju nie. Sangat manghargainye walaupun aku dapat rasakan bukan beli kat aku sebenarnye. But it's ok i like this. Thank you. Someday i will wear that. *Takkan nak buat pekasam dalam almari plak. =)

Bila laa agaknye lab rat's nak wat trip g bandung nie ya. Teringin nak g. Orang kata kat sana murah2. Nanti leh laa shoping kain. Dah la kain kat sana cantik yang sulam2 tu. Like

p/s ~ Entry yang diperam selama seminggu..

4 comments:

sizuka[Izzati] said...

kena saving banyak kalau nak shopping dkt sana.mmg heaven~!hehhe

btw, baju tu cantik~!

Cromirama said...

selamat berpuasa.. salam rock..

Ardini Humaira said...

bestnye dapat ole2 :)

sea_lavender said...

wah rezeki dapat baju.. hee Alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails