Friday, July 6, 2012

Ramai yang terjah

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum

Seperti yang korang sedia maklum Irma Hasmi dah pun sah menjadi isteri orang kan. Mengenangkan perkenalan mereka di Tanah Suci cukup membuatkan untuk aku kata itulah jodoh yang terbaik telah ditetapkan untuk beliau. So, aku telah buat entry sal mereka kat blog aku nie. 


Dan pe yang x disangka ramai yang dop cari sal mereka dekat internet nie. Barangkali semua orang teruja dengan pernikahan mereka kot. Juga kerana mereka, blog aku mendapat kunjungan yang boleh dikatakan paling banyak pada abad ini. Maklumlah walaupun dah genap 3 tahun bulan May ari tu, jarang viewer aku nak seramai nie. Uniquies pun jarang nak sampai ratus2 cm nie. Kalau ada pun setakat 60 lebih macam Jun-29 tu.


p/s ~ Terima kasih kepada Irma Hasmi dan Redza Shah Azmeer. Kerana perkahwinan kamu berdua ramai orang datang blog aku..

3 comments:

Rafflesia™ said...

wahhhh... ramainya.. tahniah!! :)

Falsya said...

hehe..cite tgh hot skang nie..tuh yg naik tuh kan..;D

Ardini Humaira said...

ramai nak tengok irma comey :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails