Sunday, March 10, 2013

Memberku HAWA

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Boleh dikatakan 99.9% memberku adalah HAWA dan lagi 0.1% adalah ADAM. Peratusan itu agak ketara perbezaanya kan. Tapi keselesaan dalam berkawan tak boleh menyangkal dari aku memilih HAWA sebagai memberku yang paling ramai.  


"Persahabatan membina keyakinan bila mana aku selesa bersama, setia bersama dan yang paling penting SENYUM bersama."


Mungkin ianye berbeza dengan orang lain, yang mana kaum HAWA tapi lebih selesa memilih ADAM sebagai member yang paling rapat. Itu bergantung kepada masing-masing  dalam memilih kawan.


HAWA pilihan aku sebab senang nak kongsi masalah. Aku rasa kaum HAWA pastinya mempunyai masalah yang sama dengan diri kita. Contohnya HAWA dengan boyfriendnya. HAWA sebagai anak perempuan dalam keluarga. HAWA dengan masalah 'penyakit'nya. Correct me If i'm wrong. It just about my opinion. 


Dan dalam berkawan aku tak pernah memilih siapa mereka. Orang yang tak kenal aku pasti kata aku sombong. Yehh i know that. Tapi aku bukan seperti itu. Kawan kepada kawan aku pun boleh jadi kawan aku bila kami bersama. Juga aku mengaku di sini yang aku memang garang tapi aku bukan senang2 nak marah orang macam tu aje, unless there is something that i dont like. Aku juga tahu ramai orang takut dan susah nak cakap sendiri dengan aku if there need my help. Pastinya my romate yang jadi pengantara antara kami. Sebenarnya aku terasa bila korang buat aku macam tu. Seperti aku nie buruk sangat perangainya. Hanya tahu marah orang sahaja. But its ok. Yang lepas biarkan berlalu. 

#akuyangcubaperbaikidiri


2 comments:

aRe_Nim said...

oh aira...rinduu sama kamuu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

rindu kwn2 yui...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails