Saturday, May 8, 2010

''Aku terdeNgar PAngiLAN''


Kali nie aku terdengar panggilan, bukan bisikan tau tapi panggilan (sila bace betul-betul). Aku terdengar panggilan En Ben yang mana telah membuka 'ketegori blog list'. Jadi aku ingin menjadi salah satu blog yang tersenarai. Kali nie aku layak untuk join blog list ketogori HIJAU memandangkan follower aku cipuk..lalala. Jadi syarat-syarat yang En Ben nak ialah

Syarat-syaratnya ,

1) mempunyai 300 follower ke bawah ... (DONE)

2) entri
- header BEN ASHAARI BLOG (DONE)
- Tajuk : Saya ingin berada di dalam blog list kategori HIJAU kerana ...(DONE)


Saya ingin berada di dalam blog list kategori HIJAU kerana

  1. saya hanya layak untuk kategori ini sahaja (buat masa sekarang shj)
  2. saya ingin menjadi top list dalam kategori ini (berangan lebih)
  3. saya suka dop dalam kategori ni (buat2 suka)
  4. En Ben suruh dok dalam kategori hijau (tak caye tanya En Ben)
4 cukup tak En Ben? Atau nak kene tambah lagi KERANA .......?

5 comments:

mie said...

rajin ye brader ben buat program...
join jgn x join..
hehheee

Unknown said...

join2..up kan traffic 2

WZulhilmi said...

Gud luck lah ye.. hihihi

Unknown said...

thx..=)

::FAIZ:: said...

Good Luck ek.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails