Thursday, May 13, 2010

''TUgasan''

Adoii mati lah macam nie. Hari demi hari makin bertambah pulak tugasan demi tugasan. Masa takde tugasan, takde apa nak buat. Nie bila dapat tugasan bertambah-tambah. Tak cukup kaki tangan nak buat. Ada sapa-sapa nak tolong tak? I bayar U 1$. Okeh sapa nak tolong boleh tinggalkan komen yaa.

Hari ini ada pertemuan dengan pensyarah dari UM. Beliau cakap nak bagi tugasan then kene hantar plak. Siap kene kasi email dan no telefon lagi memang tak cukup tanah nak lari nie. Penyelia LI pun dah bagi banyak tugasan nie. Setiap kali p mana-mana lawatan kene wak laporan. Dah lah satu hari je tempoh buat laporan tu. Contoh cam hari ni p, esok kene hantar dah.. waduh-waduh.. Pengsan macam nie..

* Gambar nanti lain kali plak yaa..

5 comments:

miss cloudy said...

salam singgah...

Lt. fDanialz said...

haha bawak2 bersabor la sis dengan assigment tuh.. klu xde assingment bkn student name nyer eh


Entry best : Mengingati Allah itu hati menjadi tenang

sHaFAa said...

miss cloudy ~ singgah2...

Lt.fDanialz ~ betul tu..tapi lau bnyk jgk xleh..jem otak

saya_arief said...

xnk tolong tp nk duet.

sHaFAa said...

atoii..nak duit! xde duit r..elaun pun xdpt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails