Monday, May 3, 2010

''DaPAT nAik lAGi''

Ya kali nie dapat naik lagi. Naik kuda kesayangan Cik Milah. Naik kereta kepunyaan En. Man yang sporty. Naik bangunan yang tinggi. Lagi dapat naik tinggi-tinggi ke angkasa raya. Syoknye





Lagi dapat naikkan semangat kawan-kawan blogger, dapat naikkan rasa sayang, dapat naikkan rasa rindu. Syoknya. Apa yang penting dapat naikkan earning nuffnang. Yang nie lagi syok. Syok samapi tak leh nak kata apa-apa selain dari 'meh aku belanja kow'.. mihahah. So bagi sapa yang nak berjaya kene berusaha. Apa yang kita nak takkan datang tergolek-golek kat depan kita macam bola kalau kita nak. Benda tu akan datang bila kita usaha seusahanya. Usaha banyak-banyak tak merugikan pun malah lebih menguntungkan. Lebih banyak leh cash out. Sapa setuju? Jadi apa yang penting kat cnie ''tINgkatkan PreStasi KuRAngKAN kONTroVesi''. Pinjam tag line Melodi jap..

*nantikan kemunculan entry ''Selamat Ulang Tahun Sayang''..

3 comments:

Kapten said...

naik banyak ker?
syukur :)

Aidi-Safuan said...

naikkan earning aidi safuan jugak erk. nanti aidi safuan belanja naik beskal. :P

sHaFAa said...

kapten ~ ermm sikit je..merangkak2 lg nie

aidi ~ aidi lah naikkan shafaa punya..okehh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails