Saturday, May 8, 2010

''kAYa dENgan JUal CiCAk''

Sapa nak cepat kaya? Jual seekor pun dah kaya raya, dah boleh beli rumah emas, kereta perak dan jambatan gangsa. (ada ke semua tu). Kat cnie aku nak bagi tau jual cicak pun boleh kaya. Terkejut tak? (Kalau tak terkejut pun buat-buat lah terkejut, cover untuk aku ya). Untuk kaya juga bukan senang, kene pastikan cicak itu bersaiz besar, menarik tertarik kau memang da boommm.. Kalau cicak anda cicak kobain jangan jual, sebab komperm tak laku. Samah seriya pun takde orang nak beli. Jangan plak cari cicak kat rumah. Yan kat rumah tu pandai buang tahi je, makan banyak tapi tak besar-besar. Kalau nak cari cicak gergasi aku tau nak suruh korang cari kat mana. Meh ikut aku menembara cari cicak kat sini.


*cicak kobeng nie..kurus je*

7 comments:

Si Kenit said...

oh mannn
geli oke
nyah kau cicak
musuh aku!
T___T

shaa bonitaa said...

cicak ni dijual sbg pet ke untk dijadikan mknan? huuuu~

Nadya ©™ said...

Woww..kalau 64 kg maknanya 64 juta..kaya tu..bak sejuta..HAHAHAHA

sHaFAa said...

si kenit ~ waa musuh gua lipas tau.. xtahan..

shaa bonita ~ enth lah.biasanye tuk kulit..lalala ada ke org nak kulit cicak?

nadya ~ kene bayar saman dulu baru leh pass dkt nadya

Kapten said...

mcm x betul jer cerita kat paper tu
kalau betol... kenapa mamat tu miskin jer aku tgk?? :)




Hot!: Ciri Wanita Idaman Lelaki

sHaFAa said...

kapten ~ miskin sbb dye xjual lg cicak tu..hehe.xtau btl ke x

windi said...

cicak tokek ke? geli lah dik. tak hensem langsung.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails