Thursday, May 6, 2010

''DaPAt fRee''


Hari nie dapat benda free. Dapat baju free, dapat topi free, dapat memo pad free n dapat bookmark free. Semua jabatan yang bagi. Okey lah tu dari tak dapat langsung benda free kan. Korang ada dapat apa-apa tak? Share lah lau dapat apa-apa, terutama sekali bila dapat yang free masa praktikal. Lagi syok. Sekarang nie pun ngah menulis blog sambil pakai baju free. =)

Barang-barang yang free ni dapat pun sebab ada lebihan setelah membahagikan kepada semua orang dekat jabatan. Jadi yang free boleh lah di pau, tapi dengan kebenaran tau. Barang yang free nie adalah untuk kampen yang akan di adakan lusa (sabtu). Nak tau kampen apa klik sini.
Lagi sekali sapa yang dah tau dan baca jom pakat p ramai-ramai. Banyak barang free yang korang akan dapat gak. So apa lagi JOOOOOMMMM...

* Tak sabar nak tunggu entry ''Selamat Ulang Tahun Sayang''

10 comments:

kak ina kl said...

memang bestkan dapat barang free..syokkk habis

sHaFAa said...

mst lah kak ina.. lau barang free nie berebut tau..

mie said...

ada brg free lebih??
hehheehee

sHaFAa said...

mie ~ ada.. p progrm kempen tu k.

Aidi-Safuan said...

dapat pelempang free. u nak share tak ngan i? :p

nazreenhashim said...

saya free. nak?
hahaha.

sHaFAa said...

aidi ~ apakah itu?hehe
(buat2 xtau)

nazreen ~ xtrgamak asenya

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hmM..raseny time praktikal kat Petr0nas dl yG paling best dpt diary free..sayang plk nak guna! huhu..

sHaFAa said...

biasa lah yg free kan mst syg nk guna. lagi pun lau guna dh xkn dapat sama yg mcm tu lagi.. lau baju guna still lagi bju selama lamanye

aRe_Nim said...

dpt mkn free..hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails