Wednesday, May 12, 2010

''KerJA''

Kerja, kerja dan kerja. Hari-hari kene p kerja even bukan kerja betul-betul pun, cuma LI je. Hari yang dilalui sama aje, tapi hari ini amat berlainan. Apa yang berlainan sangat tu? Okes hari nie dapat kerja baru. Dapat tugasan yang kene hantar lagi 3 minggu, ada 8 soalan semuanye dengan bilangan pelajar LI 15 orang. Macam mana nak bahagi tu? Keadilan dan kebijaksanaan diperlukan. Cepat sapa dapat tolong, nanti bagi jawapan yaa.

Hari ini juga kami dipindahkan kedudukan kami. Kami dikehendaki berpecah dengan bilangan 6 orang berada kat bawah selebihnya naik atas. Atoii macam mana boleh berpisah cam nie, ikatan kami macam isi kelapa dengan buahnya dah memang lekat kat situ. Jadi keputusan di ambil, 10 orang yang mana ahli kumpulan kami naik ke bilik VVIP okes sekali lagi aku bagi tau bilik VVIP k. Jadi budak yang baru masuk lagi 5 orang tu korang dok bawah k, korang tak berkelayakkan lagi nak naik ke bilik VVIP. Korang baru minngu pertama kat cnie. (wah bertapa kejamnya kami dah tumbuh tanduk sorang dua..lalala)

Jadi hari ini kerja kami tengok cerita. Bukan buat tugasan yang diberikan pun. Maklumlah lagi 3 minggu nak kene hantar. Lambat lagi tu relex-relex dulu, hero dan heroin mana nak cepat-cepat kan. Bila tiba waktu rehat kami rehat, bila tiba waktu pulang kami lah cepat sekali blaa. Ala macam lah korang tu baik sangat mesti cam kami juga kan. Datang lambat, balik cepat je. Betul tak? Sapa ngaku sila angkat jari telunjuk ya. Angkat biar tinggi tau, biar kami nampak.

LaYAn DuLU GaMBar-gAMBar Yang SEmPAt dI sNap......







6 comments:

Aidi-Safuan said...

wah. ramainya gadis. heaven la budak laki sorang tuh. :P

AkU said...

nak tukar tempat ngan dak laki sekor tuh..

aduka said...

LI sbg ape ni?
=)

Kapten said...

hehe
bosan gak mcm tu



Latest:Piala Thomas: Strategi Yang Menjadi

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kerje elok2 tau =P

sHaFAa said...

aidi -safuan ~ mmg amai pun.ada 13 gadis..3 lelaki. mana laki2 p yaa?

aku ~ bukan sorang tu je.ada 3 semua. Xpyh ganti xpe meh kat JAS kelantan then mintak r mana tau dapat.

Kapten ~ LI sebagai pegawai kerajaan..

kapten ~ ye lah..bosan sngt2..

miss loly ~ thx =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails