Wednesday, May 5, 2010

''KecOH saNa kEcOH siNI''

Ape kes dop kecoh sana kecoh sini, bising sana gege sini. Macam nak sembelih lembu satu kandang, macam nak kenduri satu kampung. Minah kepoh tak macam nie, Joyah Jonggeng pun tak macam nie. Bawak bertenang banyak-banyak ya. Jangan dok kalut-kalut, jangan dok gaduh-gaduh. Meh kita sama-sama selesaikan masalah nie. Apa sebenarnya nak di perkatakan ialah sal tempat aku LI sekarang (JAS).

Lagi 3 hari akan menjelma hari untuk kampen kesedaran ozon yang akan di adakan di SM Sains Tengku Muhammad Faris Petra. Jom pakat mai ramai-ramai untuk jumpa aku.hehe. Ari tu aku kene jadi gadis dulang tau, dop atas pentas bagi hadiah dekat pemenang jadi kene pakai cantik-cantik lah macam bidadari dari kayangan. Betul tak? Hadiah orang tak amik leh aku amik..lalalla.

Jadi apa sebenarnya yang kecoh sana kecoh sini ialah sal kekalutan yang berlaku dekat jabatan lah. Nak kene selesai bahagian tu nak kene selesai bahagian nie. Nak kene balut hadiah tu nak kene balut hadiah nie. Nak kene susun yang tu nak kene susun yang nie. Nak kene tempah yang tu nak kene tempah yang nie. Sampaikan PK (Pegawai Kanan) cakap cam nak kenduri. Memang nak kenduri pun, nak kenduri besar-besaran nie. Kempen Kesedaran Ozon nie untuk satu Kelantan, sebab tu aku tolong jemput ramai-ramai nie pakat p sana untuk lebih menyedarkan diri anda.(bagi sapa yang tak berapa nak sedar diri amat-amat di alu-alukan)

Jadi untuk lebih jelas aku maklumkan sekali lagi,

tempat : SM Sains Tengku Muhammad Faris Petra
masa : 7.30 pagi - 4.30 petang

* keje aku kat pejabat 3 ari nie balut hadiah je.
*sapa yang dekat ngan sekolah tu boleh lah sama-sama turun p meriahkan lagi.
MyEm0.Com

gege = bising

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

aku tak reti sgt balut adiah.. mesti rupa buruk kalau aku balut

uncle said...

uncle selaku AJK pengurusan jenazah selalu gak tolong balutkan kain kapan kat jenazah..itu kepakaran uncle..ok ke kalau nak buat stail gitu???

YucIkA said...

hehehe..best an balut hadiah..lama2 jd tensen...HAHAHA...best x keje??

sHaFAa said...

::FAIZ FARISH:: ~ aku balut pun buruk gak wei..haha asalkan balut. nti budak2 lau dapat dye koyak je bnda 2..

uncle ~ boleh uncle kalau balut banatal peluk lah..hehe

YucIkA ~ kdg2 bst,kdg2 bosan..entah lh eqa xtau nk g tau cm mana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails