Friday, May 7, 2010

''Selamat Ulang Tahun Sayang''

Ari nie merupakan ari ulang tahun yang pertama kita sayang. Bermakna kita dah bersama selama setahun. Boleh dikatakan lama juga kita bertahankan sayang. Hope kita akan sentiasa bersama, menyemai rasa cinta, rindu dan sayang okay.

Mai sama-sama ungkap kembali detik pengenalan kita. Pertama kali saya mengenali sayang bila mana saya sangat frust dengan Exam Malaysian University English Test (MUET). Masa tu tanggal 7 May 2009, Khamis pada jam 11.06 a.m.. Wah bangga tak sayang saya ingat tarikh, hari siap ngan masa lagi. Tapi sampai minit je saya tau, saatnye tak tau plak. Lau sayang tau n ingat bagitau lah saya.

Saya bangga bersama sayang, gembira pun ada tapi kadang-kadang rasa down dan feed up juga ngan sayang. Namun sayan teruskan jua berjuang bersama-sama sayang demi kasih kita. Sayang bangga tak ngan saya? Kalau sayang tak bangga lagi tak tau lah saya. Saya dah banyak berhempas pulas dalam menjayakan sayang tau. Memikirkan ayat-ayat bagi menghiasi latar belakang sayang. Memerah keringat dengan memerah otak untuk menghasilkan ayat yang terbaik buat sayang.

Oleh itu setelah senap setahun usia pengenalan kita harap ia berkekalan. Namun saya takut, saya kecundang di pertengahan jalan dalam menghasilkan penulisan yang memberangsangkan. Kesibukan saya kadang-kadang membataskan masa saya untuk lebi bersama sayang. Apa-apa pun yang terjadi saya akan cuba yang terbaik untuk terus bersama sayang.
So I.L.O.V.E M.Y. B.L.O.G.

Sayang saya yang saya maksudkan adalah my blog. Hari nie genap setahun pembabitan saya dalam blog nie dengan followers seramai 190. Mungkin akan bertambah dari setahun ke setahun. Insyallah.



4 comments:

Unknown said...

la..lepat ingat bf u..he..he..apapun congrat!

Unknown said...

buat suspens sikit.. sy mana bf lepat.. skandal ramai lah. apa2 pun thx..

Yanmie said...

hehe ingatkan boypren td :) selamat ulang tahun blog yg ke 1 :)



www.yanmieonline.com

Unknown said...

Yanmie ~ xde boyfrnd laa.. thx =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails