Friday, June 24, 2011

Dah jadi Meter Earning.. T_T

http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg
Digi WWWOW Awards dah jadi ME. Aishh kuciwa sungguh.  Dah ler tak berapa nak masyuk. Ermm monolok dalaman jap.

''Kau nak masyuk cam mana, blog kau nie bukan gempak sangat pun. Cerita entah apa-apa. Dah la ayat pula tunggang langgan mana orang nak faham. Sebelum buat mereka tambah tak faham baik diorang tak payah baca. Dah diorang tak nak baca diorang tak masuk lah blog kau. Sebab tu tak masyuk, takde orang nak klik Nuff kau. Sedar diri lah!!''

Owhh monolok dalaman yang makan dalam. Pedas, sadis sungguh. Tengok lah Digi WWWOW Awards yang dah jadi ME nie. Berapa sen aje..


Arghh cukup-cukup nanti usaha lagi. Masih ada 4 yang menari-nari.


<<<<<<<< Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<<Proton Inspira>>>>>>>>>


p/s ~ nak kene lari-lari kat blog orang nie

12 comments:

sizuka[Izzati] said...

nice.takpe nanti mesti banyak BE lekat punya.hehe.

shera haifa said...

@sizuka ~ moga2 sis..=)

HonEyBuNNy said...

alooo...

nuff ila xnaik2 pun..hehe...

sabor ja la..huwawa

shera haifa said...

@ila ~ usaha lg..chayok2

mzhany said...

wow banyak lagi tuhhhh....

shera haifa said...

@mzhany ~ bnyk pun nti satu2 pergi..sob2x

sugar2 kapas strawberry said...

takpnh kesah pasal nuff.haha

shera haifa said...

@sugar2 ~ time ngah ada BE nie kisahnya.. dekat setahun lbh buat xkisah

saharinasaharudin said...

wahh,ade 4 lg tu :)

NUR AIN AZMAN said...

usaha lagi taw, chaiyok2!!

p/s : thx come my blog. tlg like gmbar aen masuk contest leh?

http://officialaenlicious.blogspot.com/2011/06/life-is-so-colorful-photo-contest.html

shera haifa said...

@saharina ~ ada 4 pun bila2 masa leh jd ME

shera haifa said...

@AIN ~ Yehh mst usaha,,

dh like. gud luck dear

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails