Saturday, June 25, 2011

Sepah dinobatkan Maharaja Lawak 2011



Aku gembira bagaikan aku yang dapat RMtigaratuslimopuluhribu tu. Sedangkan aku tak dapat se sen pun. Huwawawa nagis macam Boboy. Aku tak nak komen banyak-banyak pasal persembahan mereka. Apa yang aku nak cakap memang happening dan lawak ahh mereka. TERBAIK!!

Manisnya kurma ini~HhhhhhhaaaaAA semput~ menjadikan aku bertambah semput tengok mereka. Semput , Semput , Semput ~. Aku memang dari awal lagi sokong Sepah. Kiranya aku tak pernah berpaling dan hanya setia dengan Sepah. Tapi.. aku tak penah melabor satu sen pun untuk Sepah. Aishh sebabnya aku dah jangka dari awal yang aku memang tak akan dapat RMtigaratuslimopuluhribu tu kalau diorang menang.


Sepah adalah Bujang lapok zaman kini. Tapi aku masih lagi konfius. Bujang ke? Aishh kan c Syuib tu dah kahwin ngan Siti Sarah. Apa kebenda bujang lak? Buat aku makin Semput , Semput , Semput ~.


p/s ~ Pasti Shuib akan cakap kemenangan malam tadi adalah rezeki anak yang bakal dilahirkan. Tak caye? Tunggu!!!

<<<<<<<< Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<<Proton Inspira>>>>>>>>>

19 comments:

Umie Nadhirah said...

semput bace entry nih..haha!

Han$ Xy said...

sepah terbaik!!

~RizaL~ said...

yeaayy..! dafi2.. hahaha haaaaa..semput~~~ HAHAA
meh ssinggah blog rizal, baca review n kutukan psal final td..haha
http://hanyaaku91.blogspot.com/2011/06/sepah-congratz-jozan-good-job.html

Cik Aish said...

heheh tu namanya rezeki anak..

sabella mohamad said...

jozan pun bestt !
haha

shera haifa said...

umie ~ semput berhenti dulu ya.. hehe

shera haifa said...

hans ~ yehh suka sepah

shera haifa said...

@rizal ~ dpt gak shuib jumpa dafi... sempoott

shera haifa said...

@cik aish ~ tulah kan.. siapa menjangka siapa menduga

shera haifa said...

@sabella ~ best gak laa..hehe

Siti Arfah said...

Tahniah jugak buat sepah. Dorg mmg best, kelaka gle. Mmg semputtt. hehe

shera haifa said...

@arfah ~ walau smua org kata jozan yg akan menang tp sepah tlh membuktikan yg mereka berjaya

Siti Arfah said...

Shera = Sy sndri pn sbnrnye skong jozan meng, tp nk wt cmne nsib x mnyebelahi dorg. Sepah pn terbaek jgk .^^

Hans said...

sepah terbaik dan konsisten
memang mereka layak menang
:-)

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. bila sampai bab semput tu tak tahan. adoi2.. sesak nafas nak gelak.

dafi tak habis2 keluar dari mulut shuib.

memang rezeki untuk family dia. kalau dia cakap untuk saya nanti, pelik pulak bunyinya. hahaha..

shera haifa said...

@siti arfah ~ owhh penyokong jozan ke.. hehe.. xpelah jozan ttp menang juga kan. no 2 tu

shera haifa said...

hans ~ sokong2x,,

shera haifa said...

@asada ~ even asyik semput, tp itulah buat penonton gelak.

mmg fanatik dafi la shuib tu. kalau beliau btl2 perempuan mmg dah jth cinta ngn dafi gamaknya..

Siti Arfah said...

Shera = Ha,ah tol tu. Jozan juara juga. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails