Monday, June 27, 2011

Rezeki anak

Alhamdullilah dengan kurniaan yang maha Esa, tidak lama lagi anak yang dikandung akan menjenguk dunia. Tak sabar rasanya. Adakah secantik diri atau sehensem bapanya? Sama-sama kita tunggu. Tunggu lagi 7 tahun ya. Hehe. Sebelum itu, pastinya akan menyusul jemputan ke majlis perkahwinan yang mungkin berlangsung pada 8 Ogos 2018. Persiapan fizikal dan mental perlu dilakukan dengan penuh teliti sebab itu tempoh yang diambil sangat lama. Cewahhh.

Apa yang aku nak bagitahu ini bukan rezeki anak aku, tapi rezeki bakal anak Shuib Sepah dan Siti Sarah. Di entry Sepah dinobatkan Maharaja Lawak 2011 aku ada buat p/s. Sila tengok gambar bawah apa p/s aku tu.


Okeh, apa yang aku cakap itu terbukti!! Aku leh bace ahh fikiran Shuib tu, Hebat tak aku? Muhahaha. [gelak tak hengat dunia]. Kalau siapa ada baca Metro Ahad 26 Jun 2011, di dalam tu ada berita bertajuk Kejayaan Sepah rezeki anak. Aku bukan omog kosong dan mereka-reka cerita tapi aku ada bukti. Hehe. 

See!!

<<<<<<<< Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<<Proton Inspira>>>>>>>>>


8 comments:

sizuka[Izzati] said...

perghhh tapi memang layak dorg menang kan.lawok gilo.HAHA.

[sutera kasih] said...

rezeki baby tuuu hehehe

saiazuan said...

rezeki bujang sepah :D


latest work
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

amna said...

deme memang patut juara pun, pasal mmg lawak habis.. hehehe. ramai juga yg duk berkata "rezeki anak" :)

shera haifa said...

@sizuka ~ haha, xpuas tngok kan.

shera haifa said...

@sutera kasih ~ alhamdullilah.

shera haifa said...

@ saiazuan ~ smuanya sbb effort mereka

shera haifa said...

@amna ~ diorang mmg best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails