Thursday, June 16, 2011

Tak suka kau tergedik-gedik

Hari nie semuanya akan berakhir. Kau tak akan lagi dop tergedik-gedik kat dalam tv pukul 7 petang lepas pada nie. Aku pun dah tak payah nak ngadap muka kau lagi. Menyampah giler kot aku tengok sikap kau, perangai kau, tingkah laku kau atau senang katalah semua tentang kau.

Kau sebenarnya perempuan yang ada masalah jiwa. Kau kene jumpa doktor pakar yang memang selayaknya untuk rawat kau. Pulihkan minda kau, jiwa kau dan emosi kau.  Nanti takde lah kau nak goda si Seth Tan tu lagi. Nak ngaku kau tu dah ada pakwe. Ermm kalau perangai kau terus macam tu, sedangkan suami, teman lelaki pun takde. Kalau kau nak ada semua tu, baik kau berubat dan tinggalkan perangai yang tak elok kau.

Thumbs up buat Wan Sharmila aka Yvonne..



Kau dah berjaya lakonkan watak yang diberikan dalam drama Nora Elena. Aku pun dah memang menyampah giler-giler dah ngan perangai kau. Fuhhh.. Teruskan berlakon. Lepas nie jangan amik watak cam tu lagi ya. Nanti aku makin menyampah. Biar tahap menyampah aku pada kau dah kurang baru lakon watak cam tu lagi ya. Hehe..

Betapa berjayanya Wan Sharmila menjayakan watak sampai buat aku menyampah. Jangan sapa-sapa nak report lah sal entry aku nie kat Wan Sharmila pula sebab aku bukan nak mengata dye pun aku nak cakap menyampah dengan watak Yvonne dan keberkesanan Wan Sharmila memainkan wataknya sahaja. Sekian..

10 comments:

saya_arief said...

walaupun den baru sekali tengok citer tu, den sudah menyampah dgn yvonne nih dan sudah jatuh hati dgn nora elena.
hahaha.

YAYA AZURA said...

mmg dia berjaya bawak watak tu ..mmg ramai yang menyampah dengan watak dia..

sizuka[Izzati] said...

HAHAHA terbawa2 cerita dalam drama nehh :P

KSWSK said...

dia mmg bjaya bwk watak dia kan..

Hans said...

ahhahha
aku pun buat entry saya sama

Review Filem Green Lantern Disini

shera haifa said...

@arief ~ lps nie mst rndu nora elena kan?

shera haifa said...

@yaya ~ yaya pun mst mnymph juga kan?

shera haifa said...

@sizuka ~ dh tngok crte nie ke? mnympah sngt2 tau kalau tngok

shera haifa said...

@hans ~ ada baca gak.. kau tulis bertentangan dgn perangai yvonne yg sbnar

EZAN IDMA said...

hahah syabas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails