Tuesday, June 21, 2011

Mengapa begini keluarnya?

http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg

Sila tengok kepada tabung sepanjang pengangguran aku disebelah [aishh dah macam biasa pula iklan keluar. Main-main nampaknya] atau dibawah nie. Kenapa begini keluarnya? Aku tak berapa mahir dan arif mengenai nuffnang nie. Leh tak sapa-sapa perjelaskan? Aku juga ada tanya Nuffnang sendiri tapi tak mendapat maklum balas lagi. 


Kalau yang biasa punya, iklan Nuffnang akan keluar cam nie. Tapi hari nie dye kuar cam yang kat atas tu. Ada tak maksud disebalik iklan cam tu? Sangat curious sekarang nie!!

p/s - sapa yang tahu tolong perjelaskan pada aku ok..
TQ~~


10 comments:

saya_arief said...

iklan style terkini kowt.
hahaha.
;p

Raji and Yeen said...

hohoho dia ikut masa kot ;D
ad kalanya iklan pndek mngkin? hohoho

asmira surianie said...

sy tau..
ni iklan nuffnang grapevine namanye
siape2 yg terpilih je akan dapat iklan mcm tu..kre awk ni untung la kot..
cube bace ni utk maklumat lnjut:
http://meramonst.blogspot.com/2011/06/assalamualaikum-korang-perasan-tak-yang.html

entri terbaru :
http://meramonst.blogspot.com/2011/06/apa-kelebihan-ada-ipad-ni.html

asmira surianie said...

sy tau..
ni iklan nuffnang grapevine namanye
siape2 yg terpilih je akan dapat iklan mcm tu..kre awk ni untung la kot..
cube bace ni utk maklumat lnjut:
http://meramonst.blogspot.com/2011/06/assalamualaikum-korang-perasan-tak-yang.html

entri terbaru :
http://meramonst.blogspot.com/2011/06/apa-kelebihan-ada-ipad-ni.html

kakyong said...

itu iklan grapevine lah dik.. ;)

Hans said...

macam komen diatas
tu iklan grapevine
den nak terang xreti
tapi cuba google sebab ramai ada buat entry pasal jenis iklan tu
:-)

Wanita Sensitif Kan? Setuju Tak?

shera haifa said...

@arief~ owhh. ya ahh tu

shera haifa said...

@ Raji and Yeen ~ suka ati dye kan nak wat iklan cm mana.. =)

shera haifa said...

@asmira ~ tq 4 ur info..

shera haifa said...

@ hans ~ dh google.. tp xtau gak cm mana fungsi dye,, huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails