Friday, June 3, 2011

Sana sini Nora Elena ++ Seth Tan

Sekarang orang ngah rancak dop bercerita ala co0melnya Nora Elena, ala ensemnya Syaitan ehh Seth Tan. Ala romantiknya mereka. Aarghh boleh kata semuanya gara-gara drama Nora Elena lah. Dan ada juga yang dop berangan-angan nak dapatkan lelaki sehensem, seromantik, dan sebaik Seth Tan. Malah tak kurang juga nak ada isteri secantik Nora Elena. Orang kata tak salah berangan. Jadi aku pun nak turut berangan sekali lah. 


Aaall maklumlah hidup di dunia nie semua kita nak perfect, tapi diri sendiri tak pula perfect. Nak dapatkan diri sendiri perfect memang mustahil. Sana sini penuh dengan kekurangan. Sedar dan tahu akan kekurangan itu, tapi jarang sekali nak perbaiki dan buat yang terbaik. Subhanallah.

Kalau semua orang nak yang cantik, lawa dan comel sapa pula nak yang sebaliknya? Tapi tiada yang tak cantik. Semuanya dah Allah S.W.T buat yang terbaik. Setiap ciptaannya indah-indah belaka malah tak tercapai dek akal pemikiran. Usahlah dipertikaikan lagi akan kehidupan ini. Bagi yang hidup teruskan kehidupan, buat yang terbaik. Bagi yang dah meninggal dunia, kita yang hidup doakanlah yang terbaik buat mereka.

Bagi yang nak lelaki sebaik, sehensem, dan seromantik Seth Tan pula, itu tak mustahil untuk dapatkan. Cukup package, lengkap semuanya. Mesti lelaki-lelaki yang tengok cerita nie pun berminat nak jadi macam Seth Tan sebab sekarang mesti perempuan-perempuan ngah cari lelaki seperti Seth Tan. [khas buat yang belum berpunya] Adalah peluang untuk yang belum berpunya untuk berpunya. Tapi apa-apa pun semuanya dari hati. 

Yang minat sangat dengan Nora Elena, Seth Tan disini ada tempat yang bagus untuk luahkan perasaan anda. Hehe..



p/s - Jom tolong like 'I lOVE MY BFF'

4 comments:

nur afiqah hani said...

belom pnah tgk lg cye ni :(

sizuka[Izzati] said...

hoooo teringin nak tengok.cam best.nak tgok on9 tapi tak tertengok lg.kehkeh.

shera haifa said...

@afiqah - tengoklah pasti tak rugi.

shera haifa said...

@sizuka- tengok skali pasti nak tengok berkali2x..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails