Friday, June 10, 2011

Siapa artis nie?

Waktu pergi ke Karnival Walkathon D'Raja Kelantan 2011 (Walk With Me-M5) baru-baru nie, ada jumpa seorang artis nie siap amik gambar sama-sama lagi. Tapi aku tak tahu nama lah. Hehe. Main amik je gambar sama-sama. Yalah artiskan sapa tak nak amik gambar ngan artis. Peluang cam nie jarang leh dapat tau. Berapa kali pergi Jom Heboh pun tak dapat amik gambar sama ngan artis lagi. Ambik gambar artis sorang tu adalah, tapi tu pun dari jauh. Sob.sOb..


Berbaju putih, bertopi dan berkaca mata hitam. Itulah artis yang aku maksudkan yang mana aku tak tahu nama. Bukan yang berbaju putih, bercardigan dan bertudung tu ya. Hah yang tu artis juga, tapi artis nie baru nak naik, orang pun tak nak amik gambar sama-sama lagi. cuma artis tu aje dop syok ambik gambar ngan orang lain. Tak pun artis tu suka amik gambar sendiri. Muhaha.


Kalau tak silap aku artis yang berbaju putih, bertopi dan berkaca mata hitam tu salah seorang dari pelakon ''Hantu Kak Limah Balik Rumah''. Artis tu memegang watak sebagai tok bomoh yang 'Plawok..Plawok..Plawok..' Memang 'blawok' lah tok bomoh nie. Syabas!!

Kalau sapa-sapa tahu nama artis tu leh ahh kasi tahu aku ya. Nak gak berkenalan, nie tak ambik gambar je sama-sama tapi nama tak tahu. Huhuhu..

p/s ~ blawok = menipu

10 comments:

sizuka[Izzati] said...

yeah tahu muka dia tapi tak tahu nama dia!HAHA.sabor je lah.

aRe_Nim said...

sian die..klu ye tahu org xtahu name ye..hihihi..

.m y z. said...

ohh pelakon tu. tak ingat nama jugak. hehe.

misyamissyou said...

hoho! xtau gak namenye..aiyark!

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. kenal muka dia ni. tapi siyes tak tau nama. kecoprak je lah.. hahahaha

shera haifa said...

@sizuka ~ a'ah muka tahukan tapi nama tak tahu..

shera haifa said...

@anim ~ gak anim pun dop tahu jugok.. haha

shera haifa said...

@myz ~ ehh ramai upenya tak tahu nama dye

shera haifa said...

@misyamissyou ~ ehh.. xtau juga.. ermm

shera haifa said...

@asada ~ haha.xleh nk kenal juga ahh dh smua org xtahu nie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails