Saturday, June 18, 2011

Seth Tan UTM

Haha gelak sorang-sorang aku tengok keyword kat nuffnang aku. Nak tak gelak cam mana, leh pula ada orang search ''Seth Tan UTM''. Ooooii sapa lah yang dop cari Seth Tan nie? Dan ada ke jelmaan Seth Tan yang dop UTM? Macam-macam lah yang korang cari nie. Tak tercapai dek akalku. 


Tapi kalau yang cari ''Seth Tan UTM'' tu betul-betul jumpa Seth Tan jangan lupa inform aku ya. Nak juga berkenalan. Pastikan Seth Tan tu sebijik cam orang kat bawah nie ya. Gatai ~ 


Opps dye tunding jari kat aku lah beb.. Melting jap. Muhahaha.

9 comments:

Farhana Jafri said...

hahaha ada la tu yg mngaku nk jd seth tan.. klau jumpe nk jgak isi borang.. ahaks~~~

jemput singgah ANASAURUS :)

syrupmasin said...

haha..

Hans said...

lepas nih macam2 Seth la wujud
ekekekeke

Maharaja Lawak Minggu 12

shera haifa said...

@farhana - nk ngaku nora elena lah.. tp nie nora elena xpkai skirt n free hair..hehe

shera haifa said...

@syrupmasin - mst hang cari kan..hehe

shera haifa said...

@hans - ikut arus. pelbagai fenomena dicetuskan

SYAFIQAHSALEH said...

alala..nak cair gaklah..abg aaaaaaaaaoraaaan :D

shera haifa said...

@syafiqah - smua org nk cair..hehe

::nia_mira:: said...

ak da jmpe la seth tan utm. mke ad gak cm seth 2. ncemm mngugat aty ku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails