Monday, January 9, 2012

Anak Asset ke Syurga atau Neraka?

Assalamualaikum..

Renungan sejenak. Apakah kita sudah cukup bagus untuk ibubapa kita masuk Syurga? Atau kita hanya mampu buat kedua-duanya masuk Neraka. Fikir-fikirkan lah.. Aku turut berfikir apakah aku mampu membawa mereka ke syurga..



p/s ~ ramai share video nie kat FB hari nie.

DUMEX DUGRO  

12 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

didik lh anak mu gdn ketakwaan ...

missSenget said...

ha'a..

ramai share benda ni kt FB..tp xpe..

benda elok..


owh..tetiba rasa mcm belom lagi mampu jadi anak yg bole mmandikan jenazah mak ayah..hhuhuhu

sea_lavender said...

sye juga post d fb~
menangis teruk waktu tgk..
takut sgt tk mampu berikan yg terbaik buat ibu bapa~~ ='(

ashrafi said...

Assalamualaikum.

Penyampaian terbaik daripada Ustaz Don. Perlu dihayati sepenuhnya. Saya sendiri terkesan dengan isi komentar beliau. Sangat-sangat bermanfaat.

Teenager Housemaid said...

dda tgk video ni..
sedih n sebak sgt..
teringat...T.T

emy zulaiha said...

ala..xdpt nak view vid ustz don comel nie.maklumlah kai brodbend cabok je! :(

shera haifa said...

MOHDHAZLAN ~ insyallah bila ada ank nanti..

shera haifa said...

MISS SENGET ~ Insyallah.. kita lakukan yg terbaik..

shera haifa said...

SEA LAVENDER ~ kita gak sedih.. memg menyentuh perasaan laa

shera haifa said...

ASHRAFI ~ Alhamdullilah. moga kita berubah utk yg lbh baik untuk mereka..

shera haifa said...

TEENAGER HOUSEMAID ~ samalah kita pun sedih gak..

shera haifa said...

EMY ~ jangan lupa tengok. xrugi pun..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails