Monday, January 23, 2012

Pernikahan Ally Iskandar & Farah Lee

Assalamualaikum..

Dah tengok video perkahwinan mereka? Kalau belum boleh laa tengok video bawah nie.. Selamat Menonton..


Terus terang aku suka situasi yang telah membawa mereka berdua ke alam perkahwinan. Tanpa dating tapi hanya dengan pertemuan bersama yang mana Farah Lee datang bersama kawan dan Ally Iskandar pula ditemani ibu dan adik ia telah membawa mereka ke jinjang pelamin.

Inilah yang dinamakan cinta itu buta. Walaupun tanpa perkenalan yang lama, jika itu adalah jodoh yang terbaik, dan perkahwinan itu adalah kerana Allah S.W.T pasti jalan untuk ke gerbang itu dipermudahkan. Perasaan itu datang tanpa diduga bak kata Ally Iskandar.

Pernikahan  itu akan terjadi jika seseorang perempuan itu benar-benar ingin mencari seorang suami dan seorang lelaki itu benar-benar ingin mencari seorang isteri .Tanpa perkenalan yang lama dan jika kita benar-benar iklas untuk melayari alam perkahwinan, Allah S.W.T pasti akan membantu kita.

‎"Saya mengatakan kpd Farah bahawa saya sedang mencari seorang isteri dan dia juga bagitau dia sedang mencari seorang suami. Jadi kalau nak berkawan nak main-main baik x payah berkawan-Ally"

p/s ~ Moga perkahwinan mereka kekal hingga ke Syurga. Amin

8 comments:

Iffah Afeefah said...

sy nk ikut jejak mereke

erk

snf said...

tahniah ally dan farah lee. mmg hebatkan.semoga hubungan mereka berkekalan:-)

L said...

waa. suitnyer... semoga bhgia hgga ke syurga..=)

jom renung2 sekejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

EnciK AxixOu said...

cinta lps kawin lagi bgus . hee .

ahsfantasy24 said...

namoak manis mereka berdua ni,
harap2 kekal bahagia sokmo :)

Gen2Merah said...

bahagianya kan... pasangan yang telah d tetapkan jodohnya.. saya pun nak cari seseorang yang betul2 dpt memahami.. ehe

syakey said...

comel aja diorang dua ni!

HeNRieTTa JoSe said...

So sweet....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails