Tuesday, January 31, 2012

Bisikan Hati @ Bisikan Syaitan?

‎Assalamualaikum..


Ketika anda membawa AL-QURAN, respon syaitan ialah biasa saja, tengok je...
Ketika anda membukanya, syaitan mula curiga
Ketika anda membacanya, syaitan mula gelisah.
Ketika anda memahaminya, dia mula kejang.
Ketika anda mengamalkan AL-QURAN, dalam kehidupan setiap hari, dia stroke..
Teruskan membaca AL-QURAN dan mengamalkannya agar syaitan terus stroke. Ketika anda ingin menyebarkan pesanan ini, syaitan pun mencegahnya..
Syaitan kata, 'JANGAN SEBARKANNYA, KERANA IA TIDAK PENTING LANGSUNG!'

p/s ~ Anda fikir sendiri mahu mendengar bisikan syaitan atau bisikan hati sendiri..

5 comments:

Woofer Storm said...

bisikan syitan durjana cuma membuat diri kita merana..

terima kasih atas peringtn ye^^

Hans said...

yups
entri yg bagus
moga syaitan akan sentiasa stroke
sama2 sentiasa membaca Al-Quran
amin
:-)

Nurul ain said...

nice entry.... <3

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum Shera..
Ermm...Peringatan spt ni bnyk dah dibaca, terbaca, dilihat, disebarkan, terjumpa.. Cuma keinsafan tetap pada diri kita sendiri kan..

Shera, suka kak Naz baca cerita pasal sambal belacan Mama shera tu.. Oppsss..sblm tu, rumah kita dekat2 jer la..Akak di kubang kerian. Mmg kalau kenduri kendara di sini mesti ada sambal kan. Tapi bnyk yg akak jumpa sambal cuka tu.. Anyway, I like anything spicy!

Teenager Housemaid said...

nice sharing..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails