Thursday, January 12, 2012

Pink sangat

Assalamualaikum..

Diam tak diam dan tak tahu kenapa, bagaimana, dimana, mengapa dan siapa aku terSUKA dengan warna PINK. Owh kalau dulu aku anti bebeno dengan warna pink nie tapi sekarang asal nampak warna pink je rasa nak beli. Tapi hanya setakat rasa ajelah sebab aku tak nak orang cakap yang aku nie owh gegurl sangat. Sedangkan hakikat sebenar itulah.


Aku bila nampak dan terjumpa yang warna pink nie cukup lah dengan hanya pegang sahaja kerana ia sudah memadai bagi aku. Kalau aku nak beli sekalipun aku tengok dulu perlu ke? Kalau hanya membazir duit sebab aku tengok benda itu cantik dan tak dapat dipakai, makan tak usah. Lagipun musim kegawatan ekonomi nie. Kiranye kalau warna pink dan boleh dimakan aku rela perhabis duit sbb aku suka makan (Tong dram sangat).


Sebenarnya yang warna pink nie aku lebih obses untuk bilik tidur sahaja sebabnya ia terserlah kelembutan seseorang itu. Dan nampak sangat cute dan comel sahaja bila dop dalam bilik yang serba pink nie (hingga ke muka pinknye). Tengoklah bertapa comel dan cantiknye bilik-bilik pink ini. 

      





p/s ~ Cantikkan? Opss ke korang dah tersuka juga dengan warna PINK?

8 comments:

missSenget said...

nampak sgt gebu dan nyummy2..

hahah

EnciK AxixOu said...

wrne merah lg hottt

Teenager Housemaid said...

saya sangat suka warna pink.. :D

lawanya semua bilik ni..
jeles i!

Ardini Humaira said...

cantik! uwaaaaaaaaaa nanges nak bilik cantik cenggini :'(

shera haifa said...

MISS SENGET ~ letak kepala pun terus tertido..

shera haifa said...

ENCIK MERAH ~ mmg sy suka warna merah sbnrnya. hehe

shera haifa said...

TEENAGER HOUSEMAID ~ tersangat lawa..lembut je

shera haifa said...

ARDINI ~ nak belik cm tu kenelaa ada bajet yg bnyk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails