Monday, June 13, 2011

Buffered earning muncul.. OMG terkejut rasanya.

http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg 

Tak pernah-pernah muncul buffered earning nie, hari ini ada pula bila aku semak nuffnang. Alhamdullilah. Nie lah yang aku dop tunggu-tunggu selama nie. Yalah aku nie kata je bertahun-tahun dah buat blog, tapi selama nie jadi blogger yang tak berapa pandai nak bercerita mana orang nak baca blog aku, nak masuk jenguk pun apatah lagi. Sekarang bukan bermaksud pandai sangat bercerita, adalah sikit-sikit. Thank tuk yang sudi jenguk dan masuk blog aku tak kisah lah silent reader ke, pengomeg tegar ke and whateverrr..


Pendapatan Terumpuk atau dalam Bahasa Inggerisnya Buffered Earning. Haha. Kelakar lah buat nuffnang dalam Bahasa Malaysia nie. Bukan tak nak tukar bahasa tu, tapi aku sayang sangat Bahasa Malaysia tu [padehal tak berapa nak faham maksud]. Ada juga cuba nak tukar bahasa tapi bila klik dekat pertukaran bahasa tu, dye keluar page lain yang DIGI Award voted tu. Ada sapa-sapa tahu tak cam mana nak kasi tukar bahasa tu?

Sekarang entah iklan apa yang tengah menari-menari kat blog aku pun aku tak tahu. Aku tak dapat nak tengok la pula. Mungkin nie sebab komputer yang aku guna kot. Sebab semalam bila aku guna laptop aku leh pula tengok iklan tu. Ingatkan nuffnang problem, rupanya aku yang problem. Mihahaha.. Nuffnang maafkan saya ya. Ermm korang yang leh tengok iklan yang menari-menari kat blog aku tu bagitahu lah aku ya. Nak juga tahu. Laptop pula kakak pinjam, lau tak aku leh tengok sendiri aje..

Yang dapat dilihat dalam table tu, ada 3 iklan yang akan menari-nari [1] Paper Mate SS, [2] Cadbury Dairy Milk SS, [3] DiGi WWWOW Awards Std SS. Moga iklan tu terus menari-nari dan akan bertukar jadi Metered Earning pula ya. 



9 comments:

Izzatie said...

Whoaaa :O Bestnye dapat BE! Hehe.

Hans Hanis said...

alhamdulillah
rezeki dapat akhirnya
ekali 3 lak tu
:-)

Juvana Episod 8

NIA said...

whaaaaaaaaa tahniah~!

Unknown said...

@izatie ~ mmg best pun..msyuk..hehe

Unknown said...

@hans ~ tulah rezeki kan.berapa2 aje..

Unknown said...

@sizuka ~ tq sis..

ZianaRazali said...

taniah..da lama tunggu baperd earning tak maghi2..hehe..

salam kenal.

Unknown said...

@anayana ~sabar ehh.. hehe.. seru2 lah supuaya ia mari..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bestnya....

tahniah dapat BE

=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails