Sunday, January 29, 2012

♥ KISAH AJL 26 ♥

Assalamualaikum..

Bersempena dengan Anugerah Juara Lagu 26 yang akan bersiaran langsungnye malam nie aku ada kisah nak kongsi dengan korang. Kisah nie pun aku copy dan paste kan kat snie dari FB..


"SUNGAI LUI menjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang sentiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun, kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba. Mujurlah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. Benarlah kata orang tua, " KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri ". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yang sejati, aku percaya HUKUM KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untuk itu, biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya.."

Haha itu lah ceritanya. Cerita yang digarap dari tajuk-tajuk lagu yang akan bertanding pada malam nie. Hebat laa sapa yang mencipta cerita di sebalik tajuk-tajuk lagu nie. Memang kreatif dan ada idea la. Hasil kerja yang baik.

Ermm sempena AJL 26 malam nie aku hanya mengharapkan #3SUARA menang. Sebabnya aku suka lagu tu, walaupun lagu tu pendek dan nak feeling-feeling waktu nyayi xsempat. 

p/s ~ Tak boleh nak tengok @ dengar AJL 26 secara langsung kerana aku naik bas malam nie. T_T


2 comments:

Shila said...

sapa buat cerita tu..?

aku pun teringin nk buat cerita dari tajuk2 lagu..tapi tak buat2..hahaha


moga driver bas tu bwk bas elok2..!

aReLaN said...

hohoho...gudluck la ye.kte tengok lagu mana menang malam ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails